Teksti/Text: Piia Hiukka
Kuvat/Pictures: Piia Hiukka
Kuvat/Pictures: Piia Hiukka
Vastaava päätoimittaja/Executive Editor: Jaana Loipponen
Lahden ammattikorkeakoulun kevään hakukampanja käynnistyi
keskiviikkona 18.3.2015 Pop Up-tapahtumalla Trion kauppakeskuksessa. Paikalla
oli iso joukko lamkilaisia levittämässä koulutuksen ilosanomaa
kauppakeskuskansalle. Viesti oli naseva: HAE, ja mikäpä LAMK:iin on hakiessa.
Kevään yhteishaussa Lahden ammattikorkeakoulussa on paikkoja tarjolla jopa
29:ään eri AMK-tutkintoon johtavaan koulutukseen.
Tapahtuma poppasi käyntiin energisellä musiikilla Vuoden
korkeakouluteko- palkitun Limu-radion toimesta. Tunnelmaa kohotettiin
lounasajan iloksi Pari Tanssia NY:n tanssijoiden mukaansatempaavalla esityksellä.
Avoin ja positiivinen ilmapiiri täytti Trion Päijänne-aukion kun iloiset
opiskelijat jakoivat tietoa koulutuksista ja erilaisista tavoista opiskella
Lahden ammattikorkeakoulussa. Päivän aikana tutustuttiin mm. opiskelijoiden
työnäytteisiin, jotka keräsivät paljon kiinnostunutta yleisöä.
Lahden Ammattikorkeakoulu näkyi myös katukuvassa. Koko
Aleksanterinkatu oli reunustettu LAMK- banderollein ja näkymä huipentui
kauppakeskuksen pääsisäänkäynnin yläpuolella olevaan jättimäiseen
kangasmainokseen. Kaikessa toistui LAMK:in raikas, uusi ilme ja erityisesti
Lahden ammattikorkeakoululle suunniteltu kuosi. Myös nämä olivat työnäyte
opiskelijoiden osaamisesta, sillä uusi ilme logoineen on opiskelijoiden
suunnittelema. Yhteishaun kunniaksi Lahtikin pukeutui LAMK-kuosiin.
Kevään yhteishaku 17.3.-9.4.2015.
LAMK #mikämuumuka
Start up for studies with Pop Up – by LUAS
Lahti
University of Applied Sciences organized a Pop Up –event on Wednesday 18.3.2015
at shopping centre Trio. The message at the event was clear: APPLY. The goal
was to show what you can study in LUAS. And there surely is a great variety to
choose from. There are 29 different degree programmes to apply in Lahti
University of Applied Sciences.
The event
started with some great music that was played by Limu-Radio. Atmosphere was
energetic and there were lots of students ready to tell audience about the
different kinds of ways to study at LUAS. During the day, there were a
possibility to see some studentworks as well.
Lahti
University of Applied Sciences conquered Lahti as the main street
Aleksanterinkatu was lined with LUAS-banderols. This was a great example for a
visible studentwork too, since the new look for LUAS was designed by students.
What a way to show off ones talents!
The
application period is January 7- April 14, 2015.
LUAS
#theobviouschoice
Projektipäällikkö/Project Manager: Kristiina Laakso
Viestintävastaava/Communications Manager: Ninni Mäkelä
Markkinointivastaavat/Marketing Managers: Santeri Larjanne & Miika Nevalainen
Markkinointivastaavat/Marketing Managers: Santeri Larjanne & Miika Nevalainen
Graafinen suunnittelu/Graphic Design: Laura K. Salminen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti