Arvoisa lukijamme,

Tervetuloa uudistettuun @sight –verkkojulkaisuun. Käynnissä olevana lukuvuotena julkaisuista vastaa liiketalouden alan johtamisen ja viestinnän toisen vuoden opiskelijaryhmä. Tänä vuonna @sight esittelee koulun tärkeimpiä projekteja ja tapahtumia.

Toivotamme Sinulle viihtyisiä lukuhetkiä!



Dear Reader,

Welcome to the reformed @sight -internet release. During this semester the publication is made by second year Management and communications student group from Faculty of Business Studies. This year @sight presents for you school’s most important projects and events.

We wish you pleasant moments with us!


torstai 19. maaliskuuta 2015

Start Up opiskelulle LAMK:in Pop Up -tapahtumassa

Teksti/Text: Piia Hiukka
Kuvat/Pictures: Piia Hiukka
Vastaava päätoimittaja/Executive Editor: Jaana Loipponen 



Lahden ammattikorkeakoulun kevään hakukampanja käynnistyi keskiviikkona 18.3.2015 Pop Up-tapahtumalla Trion kauppakeskuksessa. Paikalla oli iso joukko lamkilaisia levittämässä koulutuksen ilosanomaa kauppakeskuskansalle. Viesti oli naseva: HAE, ja mikäpä LAMK:iin on hakiessa. Kevään yhteishaussa Lahden ammattikorkeakoulussa on paikkoja tarjolla jopa 29:ään eri AMK-tutkintoon johtavaan koulutukseen.

Tapahtuma poppasi käyntiin energisellä musiikilla Vuoden korkeakouluteko- palkitun Limu-radion toimesta. Tunnelmaa kohotettiin lounasajan iloksi Pari Tanssia NY:n tanssijoiden mukaansatempaavalla esityksellä. Avoin ja positiivinen ilmapiiri täytti Trion Päijänne-aukion kun iloiset opiskelijat jakoivat tietoa koulutuksista ja erilaisista tavoista opiskella Lahden ammattikorkeakoulussa. Päivän aikana tutustuttiin mm. opiskelijoiden työnäytteisiin, jotka keräsivät paljon kiinnostunutta yleisöä.

Lahden Ammattikorkeakoulu näkyi myös katukuvassa. Koko Aleksanterinkatu oli reunustettu LAMK- banderollein ja näkymä huipentui kauppakeskuksen pääsisäänkäynnin yläpuolella olevaan jättimäiseen kangasmainokseen. Kaikessa toistui LAMK:in raikas, uusi ilme ja erityisesti Lahden ammattikorkeakoululle suunniteltu kuosi. Myös nämä olivat työnäyte opiskelijoiden osaamisesta, sillä uusi ilme logoineen on opiskelijoiden suunnittelema. Yhteishaun kunniaksi Lahtikin pukeutui LAMK-kuosiin.

Kevään yhteishaku 17.3.-9.4.2015.
LAMK #mikämuumuka


Start up for studies with Pop Up – by LUAS

Lahti University of Applied Sciences organized a Pop Up –event on Wednesday 18.3.2015 at shopping centre Trio. The message at the event was clear: APPLY. The goal was to show what you can study in LUAS. And there surely is a great variety to choose from. There are 29 different degree programmes to apply in Lahti University of Applied Sciences.

The event started with some great music that was played by Limu-Radio. Atmosphere was energetic and there were lots of students ready to tell audience about the different kinds of ways to study at LUAS. During the day, there were a possibility to see some studentworks as well.

Lahti University of Applied Sciences conquered Lahti as the main street Aleksanterinkatu was lined with LUAS-banderols. This was a great example for a visible studentwork too, since the new look for LUAS was designed by students. What a way to show off ones talents!

The application period is January 7- April 14, 2015.
LUAS #theobviouschoice





                            
Projektipäällikkö/Project Manager: Kristiina Laakso
Viestintävastaava/Communications Manager: Ninni  Mäkelä
Markkinointivastaavat/Marketing Managers: Santeri Larjanne & Miika Nevalainen
Graafinen suunnittelu/Graphic Design: Laura K. Salminen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti